Goed nijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu Goed nijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Goed nijs

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Ik waard fannemoarn belle troch de learplichtamtner dat we hielendal foldogge oan de learplichtwet. We moatte der allinne wol foar soargje dat we 22 augustus wer thús binne omdat dan de fakânsje ôfrûn is. Mar dat wienen we dochs al fan doel. Is foar de bern ek wol sa aardich. Ik haw earst even yn de keamer stien te springen en doe Jelle by syn kursus wei belle, bin hartstikke bliid!!
No kinne we fierder mei de rest fan de tariedings.

• 24 Oktober 2009 - 16:47

Eelke Van Der Meer:

a goeie,
    no ; dwars troch alles hinne! alderferskworenst! lokwinske en no mar tospakke!! geotnis fan de mannen ut wurdum!enneh; moai op tiid thus foar de wurdummer-merke!

• 26 Oktober 2009 - 14:02

Trijntje:

ik had natuurlijk ook geen ander bericht verwacht van die leerplicht ambtenaar, maar ja je weet het hier maar nooit. Nu kan de rest in gang gezet en er eindelijk koppen met spijkers worden geslagen.