In aparte wike - Reisverslag uit Kisléta, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu In aparte wike - Reisverslag uit Kisléta, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu

In aparte wike

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Februari 2010 | Hongarije, Kisléta

Dizze wike wie it de bedoeling dat we wer meidraaie soenen. Jelle hat noch ien dei nei de wasserette west, de oare dagen hat er mei de wurklju yn it hûs dwaande west. Moarn kinne we dan echt oer!
Foarige wike hie ik by de hydroterapy sjoen (oefeningen yn bad en massaazje), moandei wie ik by de frou dy't wat gimmestiket mei de bern en spultsjes docht.
Tiisdei wie der in konferinsje. Dêrom waarden de bern net ophelle. Earst hawwe de kollega's in skoft praten en om tsien oere koenen we yn de seal. Fansels moasten we doe noch wachtsje op de 'belangrike minsken'. Der wienen nochal wat bobo's. By de froulju wie it ien en al bont. En doe koe it begjinne. Twa oeren bla bla yn it Hongaarsk :). It gong oer jildproblemen. Omdat der in gat is yn de begrutting moat it personiel ynleverje. It giet om in oere de dei of de bonus dy't se krije by jubilea. Ik kin merke dat it personiel hiel ûnrêstich is.
Juster wer in dei gjin bern ophelle omdat se oefenje moasten foar it karnaval. Wol in skoft praten mei de logopediste, in oere lang yn it Hongaarsk! We binne in hiel ein kommen mar ik wie wurch nei de tiid!
Hjoed wie it dan safier. De bern hienen der o sa'n sin oan. Se mochten ferklaaid, der waard in soarte fan moadeshow hâlden. Dêrnei waarden der stikjes dien troch de bern. It wie in grut súkses. Fannemiddei wie der in disko. De bern binne gek op dûnsjen.
It giet goed mei de famkes op skoalle. Se stienen fannemiddei allegearre om Tjitske hinne. Se hat ien kear in ferkse yn it Nederlânsk songen en no wolle de bern dat hieltyd wer hearre.
Feije is net mear sa entûsjast. It nije is der wat ôf en hy is wurch. Moarns ropt er al :Ik gean net nei skoalle! Mem moat ek bliuwe! We nimme dus ûnder triennen ôfskied mar neffens de juf duorret it meast net sa lang.
Moarn sille we nei de kapper. Spannend! Ik hoopje mar dat se wat Dútsk of Ingelsk kin. Jim sjogge wol hoe't it wurdt!

• 19 Februari 2010 - 09:22

Heit:

Hoi allegearre. Op dit stuit sit ik mei Pytsje achter it skerm. Wy hawwe krekt de mail lêzen. En neffens Pytsje giet it goed mei Jan Mennema, mar hy hat tidenlang gjin ynternet hân. Pytsje praat op it korps wolris mei Janneke en mei Jeltsje. Jan ferfeelt him jûns wolris no't er gjin fee mear hat. Fierders út Boksum net safolle nijs te melden en fan Mantgum wit ik it net fansels.
    Hertlike groetnis fan Pytsje en my.

• 19 Februari 2010 - 16:54

Tryn:

Hoi, ja it is ek oerol geliik. Ynleverje. En ze starten meestal onderaan. Het bont hoeft voorlopig niet in te leveren. Gelukkig hebben ze nu een paar gratis krachten, helpt dat hun begroting er niet bovenop??? Het is hier vandaag vies weer, regen , mieser regen maar de sneeuw is nu bijna overal verdwenen. Wat mij betreft mag de lente komen. Afgelopen dagen snotverkouden geweest, maar heb het nu weer zo goed als ondercontrole. Dat is ook maar goed want ik ga morgen met Agatha voor een weekendje naar duitsland, naar Bad Wildungen, daar laten we ons verwennen in een luxe hotel. De rok moest mee volgens Agatha want anders konden we s avonds niet aan het diner verschijnen. Nauw er zit een jurk in de koffer en we zien het wel. Groetjes aan iedereen en oant sjen en een dikke tut ut Boksum

• 21 Februari 2010 - 13:15

Familie Koops:

Wij hebben jullie schoolkrant per ongelijk gekregen, wat een lastig begin hebben jullie gehad! We hopen dat het nu wat beter gaat.Wij zijn niet van die computer mensen en ik doe dit via Ytsje haar lzptop.We hopen dat jullie daar veel mensen kunnen helpen! En niet te veel onwennig zijn. De groeten van ons allemaal