Ek dat noch - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu Ek dat noch - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Ek dat noch

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Omdat Feije yn febrewaris fjouwer wurdt, hie ik al hiel betiid in ôfspraak regele by it konsultaasjeburo foar de faksinaasje.
Hjoed soe er de prik krije. En doe kaam de Meksikaanske gryp dertrochhinne fytsen. It hiele RVP-programma is fanôf juster platlein. Ik wie dus juster danich yn de stress. Wy moatte der noch altyd fanút gean dat de reis trochgiet. En earst fan 3 jannewaris ôf wurdt der wer prikt.
Lokkich sei de arts hjoed dat de DKTP prik ek wol in pear moannen útsteld wurde kin. In hiele opluchting want ik wol ek wol graach dat er de grypprik krijt.
It soe fijn wêze as der no ris wat dúdlikheid kaam. Dit is net sa goed foar myn nachtrêst.
Ik haw tiisdei nochris nei Nelly maild mar haw noch gjin antwurd krigen.

• 12 November 2009 - 10:23

Hennie:

He famylje,
    rêstich bliuwe, de kop der foar hâlde, mei in positive blik de takomst temjitte en ien ding is wis, as it allegear net slagget dan kinne jimme sels werom sjen op in tiid wêryn jimme alles dien ha wat yn jimme fermogen leit.
    Goed dien!!!!
    Ik hoopje mei jimme mei dat it allegear goed komt.
    groetnis

• 12 November 2009 - 21:05

Monique&Teake:

Hallo allemaal!
    Dit jaar lijkt wel een stroomversnelling voor jullie wat betreft alle ontwikkelingen en nu plotseling stilstaand water; hopelijk volgt snel de waterval met het goede bericht dat "alles sal regt kom!"
    Toi,toi,toi

• 12 November 2009 - 21:19

Adri Terlouw:

Soms zijn Hongaren voor ons ondoorgrondelijk (de directeur) en onbegrijpelijk traag (nog steeds geen antwoord van de vriendin) .
    Dat heeft ook een positieve kant: morgen kan het ineens toch allemaal in orde zijn.
    Dus optimistisch blijven.