Advys - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu Advys - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Advys

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Fannemiddei tilefoanysk kontakt hân mei Nelly. Se wie by har âlders. It advys fan har âlders wie: net fierder gean mei dizze ynstelling en dizze direkteur. Se snappe hielendal neat fan dizze man en se binne dan ek bang dat der noch mear problemen komme as we dêr ien kear sitte.
Nelly fûn it hiel ferfelend foar ús.
Har mem sil ynformearje oft wy by in oar bernetehûs oan 'e slach kinne.
Ik haw oanjûn dat Jelle oer twa wiken wer thús is en dat we dan echt in beslút nimme moatte. Dat snapte se wol en se soe fantefoaren skriuwe.
Doe siet ik dan sakrekt op de bank mei dit nijs. Jelle is yn Dútslân, de famkes binne noch útfanhûs en Feije woe sliepe.
Ik haw earst mar ris in potsje jankt (hat noch net folle holpen) en dêrnei te folle sûkelade iten (dus no bin ik ek noch mislik).
We moatte der no dochs rekken mei hâlde dat de hiele reis net trochgiet en ik wit net wat ik dan mei dizze 8 moannen moat.
Dat, as jimme goede ideeën hawwe foar in oare ynfolling fan dizze 'sabbatical' dan hear ik it graach.

  • 16 November 2009 - 10:05

    Trijntje:

    Hoi Renny jullie hebben er in eerste instantie bewust voor gekozen om niet via Maria iets te zoeken. Nu heeft die nog 14 dgn om iets te regelen, dat lijkt mij niet erg reeel. Ik zou dus de knoop maar door haken en me op iets anders gaan richten. Voor een goede invulling van die 8 mnd is er vast ook wel iets binnen Fryslan te vinden. Of je kiest gewoon voor ik vertrek en koopt een bouwval inFrankrijk of Hongarije en stort je daar de komende maanden in.
    Een heel groot bijkomend voordeel is wel dat je op mijn feestje kunt komen.

  • 16 November 2009 - 10:23

    Hanny Tijsma:

    Dit is sneu terwijl er zoveel werk is voor vrijwilligers niet alleen werken maar ook stimuleren. maar laten we hopen dat er snel een huis/instelling is die jullie hulp met beide handen aanneemt.Maar hulp aannemen en vragen is voor heel veel Hongaren erg moeilijk.
    Heel veel sterkte en het kan zomaar veranderen. Hanny( moeder van Anja).

  • 17 November 2009 - 21:29

    Eelke:

    a goeie,
    hald moed! komt fest noch wol goed en oars mar gau knoop trochhakke. huske yn frankryk liket us ek wol wat... hoope earst noch op goed nys, en oars mar ris prate.!! mar pak dizze kans! sterkte en groetnis, de oare vandermeertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2017

Útstapkes

21 Augustus 2017

Alle doazen binne fuort.

15 Augustus 2017

Rûnbringen 2017

31 Augustus 2016

In 'ongenode gast'

21 Augustus 2016

Even byprate
Familie

In december reizen wij met het hele gezin naar Hongarije. De bedoeling is dat wij hier 8 maanden vrijwilligerswerk in een kindertehuis gaan doen.

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 212005

Voorgaande reizen:

28 December 2009 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: