Stilte - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu Stilte - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Stilte

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 November 2009 | Nederland, Amsterdam

It bliuwt stil oan de oare kant. Ik wit net oft dat no in goed teken is of net.
Wy nimme yn elts gefal dit wykein in beslút. Jelle komt freed thús en dan kinne we alles rêstich op in rychje sette. Foar de bern is it ek goed dat der dan dúdlikheid komt. Tjitske sit hielendal net lekker yn har fel op it stuit.
Wy fine it trouwens hiel fijn dat eltsenien sa mei ús meilibbet. Der binne in soad reaksjes kommen. Op dizze site mar der binne ek minsken dy't even belje, maile of delkomme.
Bedankt!!

• 24 November 2009 - 06:35

Hennie:

In spannend wykein dus,
    Ik tink oan jimme, we witte allegear hoe graach as jimme dit woene en fansels hawwe ek allegear sjoen wat foar wurk jimme der foar dien hawwe.
    It is goed om in beslut te nimmen dan witst ek dudlik hoe fierder te gean
    Folgje jimme gefoel en in lyts bytsje jimme ferstân
    alfêst dikke tuten foar jimme allegear foar de kriich dy't jimme sjen litten ha en no ek wer sjen litte

• 24 November 2009 - 21:25

Eelke:

besikje it wer ris ynt frysk. protte knuffels fan hjir en tink oan 1 ding; it mat leuk bluiwe! sunens foarop!toedeloe!

• 24 November 2009 - 21:26

Eelke:

oftewel; er mag gedanst worden!:)

• 26 November 2009 - 10:53

Monique:

Hoi Renske,

Betterskip en 'n boel sterkte mei jimme beslút.
    Nammens us allen!