Eger - Reisverslag uit Szentistván, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu Eger - Reisverslag uit Szentistván, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Eger

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Januari 2010 | Hongarije, Szentistván

Juster it earste útstapke makke. We sochten om in winkel dêr't se mobyl ynternet ferkeapje mar dy winkels wienen yn Mezökövesd al ticht. Dêrom hienen we it besocht yn Eger. Spitich genôch wienen ek dêr de winkels al sletten. Mar de stêd sels is wol prachtich. We hawwe boppe op de ruines fan in âld slot west. Feije waande him al in ridder.

Hjoed snijt it al de hiele dei. Net echt waar om nei bûten ta. Moarn is it wer tiid om te begjinnen mei skoalle.
Fijn dat der safolle reaksjes komme. We fine it leuk om te lêzen en op de hichte te bliuwen.

O ja, ús adres:
Arany Janos Utca 68
Szentistván

Sels de postkoade efkes opsykje aub.

• 03 Januari 2010 - 14:57

Hennie:

He famylje, Eger is yndied in prachtige stêd. It sneit hjir ek. Moarn nei skoalle is thús by mem of is der al in plakje op in hongaarske skoalle?
    We sille prebearje sels de postkoade te sykjen.
    Ik hoopje dat der mear oan it sykjen binne sadat we it gau hawwe
    groetnis en oant in nij momint

• 03 Januari 2010 - 15:14

Hennie (fan De Afûk):

Moai dat jimme teplak binne, ik winskje jimme dêr in hiel soad sukses.
    Ik ferhúzje mei in wike as 6, bin ek al drok oan it ynpakken.
    Hiel aardich om op dizze wize jimme te folgjen.

• 03 Januari 2010 - 15:40

Trijntje:

Hoi, en al een flesje van het beroemde stierenbloed van Eger gekocht?? En de postcode opzoeken, doen ze daar dan ook al aan in Hongarije?. In Boksum was het vandaag een prachtige witte dag, gister ongeveer 4 cm sneeuw gevallen en dat is de nacht door blijven liggen. Vandaag met de zon erop een prachtig plaatje. Zijn vanmiddag even wezen wandelen, via Deinum bij het kanaal langs door Ritsumazijl en dan bij it Holt langs weer terug. Toen een bakje thee bij Beppe met een heerlijke zoete kerstkrans en een lekker stukje chocola. Succes morgen met de school en oant sjen. Grutte

• 03 Januari 2010 - 15:42

Heit:

Dus by jimme ek al snie. No hjirre ek wer sa't ik de froulju en Feije juster ald melden haw. Sels de postkoade opsykje, kin dat op deselde manier as hjirre? Ik bin bliid dat Hennie ek al oanjout dat it sykjen wurdt, dan bin ik it teminsten net allinne dy't net rjocht wit hoe't it moat.
    Groetnis út in kâld Boksum.

• 03 Januari 2010 - 18:32

Dora:

Moai dat jim yn alle gefallen ûnder dak binne.
    Hooplik sil it fierder ek goed ferrinne. De postkoade haw ik al even opsocht sadat we ek ris in kaartsje stjoere kinne.
    Foar de oaren: de postkoade is 3418. In protte wille en sukses fierder!

• 04 Januari 2010 - 11:02

Trijntje:

Hoi allegear, ik tink sil jim efkes op de hichte halde fan de snie dyt jir falt. Momenteel kroaket it in bytsje.
    En de sirene fan it luchtalarm giet omdat it de eerste moandie fan de maand is. No fierder gjin niis en Dora bedankt voor het opzoeken van de postcode. Ik zal jullie adres ook even aan Beppe geven. Grutte

• 04 Januari 2010 - 11:58

Hinke Fopma:

heey ymkje ik mis je wel maar lisa mist je ook.
    ik ga vanmiddag naar de ijsbaan want die is gisteren open gegaan.
    groetjes Hinke

• 04 Januari 2010 - 15:22

Elly:

dag vd meertjes,

leuk om het een en ander op deze site te kunnen lezen.Met pake Jan hebben we de dag na jullie vertrek nog gezellig mee om de tafel gezeten.Ook van hem horen we hoe het met jullie gaat.zoals Hinke al schrijft de ijsbaan is open & ook ilse en mark staan op de schaats daarbij komt nog de sneeuwpret.
    Groeten van de Platenkampjes

• 04 Januari 2010 - 18:47

Brecht:

Hoi,

bedankt voor jullie adres. Kunnen we even kaartjes sturen. Wat fijn dat jullie je vermaken daar!! Hier ook weer veel sneeuw, wordt ook nog steeds meer verwacht..:( Bij ons is het gewone leventje weer begonnen.Oud en Nieuw gezellig met heit en Syds uitgezeten! Verder niet veel nieuws. Tot horens!!

Liefs Brecht