De avonturen fan heit en Pytsje - Reisverslag uit Kisléta, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu De avonturen fan heit en Pytsje - Reisverslag uit Kisléta, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu

De avonturen fan heit en Pytsje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Mei 2010 | Hongarije, Kisléta

Moarn geane heit en Pytsje al wer op hûs oan. De wike is omflein. Moandei hawwe se in rûnlieding yn it tehûs hân en dêr wienen se wol bot fan ûnder de yndruk.
Fansels hawwe se ek wat útstapkes makke en hjirby eangstige mominten hân. Doe't se nei it paleis fan Sissi riden, waard elts fan de dyk ôfhelle. Matriciakontrôle. Lokkich hienen se wol betelle foar de toldyk mar it bewiis hjirfan lei noch thús. En hoe lizze jo dat út as jo it Hongaarsk net machtich binne? Se mochten trochride, wierskynlik dogge se de kontrôle mei de kompjûter en helje se allinne dejingen derút dy't net betelle hawwe.
Fierder hawwe se it presteard om op de weromreis (mei help fan it navigaasjesysteem) te ferdwalen. Se kamen midden yn de bosk út en doe wist de frou fan de navigaasje it ek net mear. Se wienen wol al ticht by hûs en binne feilich weromkommen.
Sakrekt hawwe we meielkoar te iten west yn in ferskriklik sjiek restaurant. Sels Feije hat him keurich gedroegen. Hy mocht wat omrinne want sa't pake sei: Hy docht gjin mich kwea! Tjitske har kommintaar: No pake, hy hat al wol ris op in krab stien.
En wat de ober yn Pytsje har jak moast? Jaaaaa..... dat moatte jimme har sels mar freegje!
Wy sille wol wer wat ûnwennich wurde mar de folgjende besite lit net sa lang op har wachtsje. Grutte komt tongersdei diskant op.

• 08 Mei 2010 - 08:39

Hennie Annema:

Oan sommige minsken sille jen bliuwe dat se ut de provinsje komme,
    Ik kin my Jan en Pytsje wol foarstelle doe't se oanholden waarden.
    Jan sil wol nokkere ha en doe ha se fêst tocht; dizze moat mar troch.
    Ik hoop dat it in goeie wike wie en ja Grutte stiet al te popeljen om richting jimme kant út( sa as se hjir sizze; sommige minsken hawwe altyd fakânsje)
    Hawar, oant in oare kear

• 08 Mei 2010 - 14:04

Tryn:

Hja je hawwe it goed foarelkoar of net. Of je hawwe een goede baas.
    Ik begrijp het al zelfs met navigatie gaat het nog wel eens mis, gelukkig heeft jimme heit een goed richtingsgevoel, of eh ehe vergis ik mij nu !!??.
    Hopelijk is het bij jullie ietsje pietsje warmer dan dat het hier nu is. Kan ik alvast een beetje bijkleuren. Ben al even aan het passen en meten geweest met mijn handbagage, hopelijk komt het goed. Morgen een gezellige Memmedei in Hongarije en tot donderdagavond.

• 09 Mei 2010 - 21:23

Eelke En Marg Wirdum:

hoi toppers. eindelijk ook maar weer eens even langs deze weg de groetos en zo vanuit een fris wirdum. ja, , hoe is dat eigenlijks daar; oek memmedei yn hongarije? ontbijtje op bed en zo. wij hebben beppe vandaag maar efkes bezocht (en pake natuurlijk) was leuk en lekker ite fansels. vrijdga gaan we met heit en mem naar de kamping; kunne zij daar even bijkleuren. goed ereis voor tryn en veel plezier alvast . mooi weer mee terug nemen!!! groetnis!

• 09 Mei 2010 - 21:25

Eelke En Marg Wirdum:

P.S. groetnis oan de froulje en feije is een bikkel! en we bine benijd nei de ferhalen van de pasma's dit allegearre dy kant op west binne.

• 12 Maart 2024 - 12:26

Je Kleinzoon: