Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Deze week al weer veel geregeld. De kasten van de dames en heer uitgemest. Bijna alle zomerkleren zijn volgende jaar te klein dus die kunnen weg. De rest is al ingepakt. Allemaal verklaringen toegestuurd aan het tehuis. En vandaag een kar aangeschaft! Nu wordt het passen, meten en wegen!
En, Eelke, werkt het???:)

  • 25 Oktober 2009 - 12:21

    Eelke:

    joppe!! ja hoor, mailtje gehad en het laatste nieuws kunne lezen, geinig hoor. ook wij zijn aan het opruimen, dus als je nu de kast weer leeg hebt, kom maar halen! groetnisse, Eelke & family.

  • 25 Oktober 2009 - 14:44

    Pietrik:

    Wat hartstikke leuk om al jullie belevenissen zo te kunnen lezen,opruimen ik weet er alles van!

    groeten Pietrik

  • 26 Oktober 2009 - 06:38

    Hennie:

    he familie, ik haw my no oanmeld en kin jimme no folgje.
    Ik kin my foarstelle datsto yn de keamer stiest te springen,
    as der wat barre moat en ik kin jimme helpe dan hear ik it graach
    Oant in oare kear

  • 26 Oktober 2009 - 14:00

    Trijntje:

    Hoi allemaal,
    heerlijk he dat opruimen, maar het vervelende is, dat het ook altijd weer groeit. Je hebt zomaar weer een kast met tr...
    Succes met de volgende akties en ik hoor lees en zie het wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2017

Útstapkes

21 Augustus 2017

Alle doazen binne fuort.

15 Augustus 2017

Rûnbringen 2017

31 Augustus 2016

In 'ongenode gast'

21 Augustus 2016

Even byprate
Familie

In december reizen wij met het hele gezin naar Hongarije. De bedoeling is dat wij hier 8 maanden vrijwilligerswerk in een kindertehuis gaan doen.

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 212010

Voorgaande reizen:

28 December 2009 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: