Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Deze week al weer veel geregeld. De kasten van de dames en heer uitgemest. Bijna alle zomerkleren zijn volgende jaar te klein dus die kunnen weg. De rest is al ingepakt. Allemaal verklaringen toegestuurd aan het tehuis. En vandaag een kar aangeschaft! Nu wordt het passen, meten en wegen!
En, Eelke, werkt het???:)

• 25 Oktober 2009 - 12:21

Eelke:

joppe!! ja hoor, mailtje gehad en het laatste nieuws kunne lezen, geinig hoor. ook wij zijn aan het opruimen, dus als je nu de kast weer leeg hebt, kom maar halen! groetnisse, Eelke & family.

• 25 Oktober 2009 - 14:44

Pietrik:

Wat hartstikke leuk om al jullie belevenissen zo te kunnen lezen,opruimen ik weet er alles van!

groeten Pietrik

• 26 Oktober 2009 - 06:38

Hennie:

he familie, ik haw my no oanmeld en kin jimme no folgje.
    Ik kin my foarstelle datsto yn de keamer stiest te springen,
    as der wat barre moat en ik kin jimme helpe dan hear ik it graach
    Oant in oare kear

• 26 Oktober 2009 - 14:00

Trijntje:

Hoi allemaal,
    heerlijk he dat opruimen, maar het vervelende is, dat het ook altijd weer groeit. Je hebt zomaar weer een kast met tr...
    Succes met de volgende akties en ik hoor lees en zie het wel.