Gödöllö - Reisverslag uit Szentistván, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu Gödöllö - Reisverslag uit Szentistván, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu

Gödöllö

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Januari 2010 | Hongarije, Szentistván

Omdat we nu nog redelijk in de buurt van Boedapest zitten, hadden we het plan opgevat om vandaag naar Gödöllö te rijden. Hier staat het zomerpaleis van Sissi en het leek ons wel leuk om dit te bezichtigen.
Helaas bleek dat het tot 25 januari (morgen ja, grrr) gesloten was wegens een renovatie. Goed dat ze dit doen maar minder leuk dat het net nu moet. De buitenkant is prachtig!!! Nog een keer op herhaling dus.
Toen maar een stukje gewandeld in het park. Maar omdat het ijskoud was, hebben we maar snel een restaurant opgezocht. Lekker gegeten. Toen we weggingen zagen we een sticker op de deur zitten van een korfbalvereniging uit Wageningen. Wat is de wereld toch klein!
We wilden niet meteen terug naar ons huisje. Daarom hebben we een toeristische route genomen. Een stukje omhoog gereden en toen weer door de bergen omlaag richting Eger. Een prachtige route. Bovenop lag nog sneeuw. Feije zijn commentaar hierop was: fette sjil! Nee, dit is geen Hongaars, de letters komen er nog niet helemaal uit zoals hij wil. Vertaling: vet chill. Jullie begrijpen: hij luistert goed naar de dames.
Onderweg nog weer iets leuks gezien voor een familielid. We zijn langs een hele grote visvijver gereden. Dus DP kan zich hier uitleven.
En heit: dat wy dêr net earder oan tocht hawwe! Do moatst fansels nei de wynkelders fan Eger en Tokaj. Hast wol even wurk mei. En nee, mannen mei in wynflek meie net fergees nei binnen:)
Verder de afgelopen dagen niet veel bijzonders gedaan.
Jelle kreeg vrijdag een minder leuk telefoontje van het werk. Een collega uit de fabriek is plotseling overleden. Hij had wel gedacht dat het er anders uit zou zien in de fabriek als hij weer terug is maar dit had hij natuurlijk niet verwacht. Afscheid nemen is er nu niet bij. Dit zijn dan de minder leuke kanten als je zo ver weg zit.

• 24 Januari 2010 - 21:46

Wiep En Jan Piet:

Hé Jelle,

Alfêst fan herte mei dyn jierdei. Dat se toch op dyn jierdei it Sissi-kastiel wer iepen dogge. Dat kin net tafal wêze. Hjir is noch hieltyd alles rêstig. It wurdt wurdt no wol hiel spannend. Ik gean moarn gewoan mar werk oan it wurk en de mobiel mar wat paraat hâlde. Mear kin ik net dwaan. As it safier is dan hear ik it wol. Dus in kollega samar stoarn. Ja, dat kin gebeure, mar dêr skrikke je nauerlik wol bot fan. No, ik hâld jimme brjochten wol yn'e gaten en sil jimme witte litte wannear't it hjir safier is.

Groetnis Jan Piet (en Wiep dy al op bêd leit)

• 25 Januari 2010 - 06:31

Hennie:

Lokwinske Jelle mei dizze dei en ik bin it mei Jan Piet iens, Sissi kastiel iepen op dyn jierdei is it bêste wat in minske oerkomme kin( ha, ha, ha )
    Wat de wynkelders oangiet, net te folle fan dat spul want dat is ek net goed
    meitsje der in moaie dei fan en ja it is soms dreech as je fierfuort sitte.

• 25 Januari 2010 - 07:56

Akke:

hoi jelle,gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag toegewenst met elkaar.groeten aan iedereen. gr.akke

• 25 Januari 2010 - 09:40

Janke Terpstra:

goeden morgen familie,jelle van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst.vr. groetjes hindrik en janke

• 25 Januari 2010 - 09:45

Heit:

Jelle, lokwinske mei dyn jierdei. Ik haw ek in kaart stjoerd, mar haw it idee dat dy noch net oankommen is. Nuver, hy is op deselde dei op de bus dien as de tekening fan Ylse. In fijne dei tawinske mei Renske en de bern. Ja, je wurde wol kjel as der samar in kollega by weifalt. Dan is it ferfelend dat je safier fuort sitte. Oer dy wynkelders sille wy it noch wolris hawwe.
    Oant oare kear.

• 25 Januari 2010 - 10:18

Pytsje:

Hoi Famylje,

Jelle, lokwinske mei dyn jierdei. Ik haw hjir in kaart lizzen. Ik soe him nei Szentistván stjoere mar hij giet no nei Kisleta. Hie begrepen en no ek lêzen dat jim derhinne ferhûzje sille.
    Ja, en der binne ek minder leuke berichten fansels. Net sa leuk as je fier fuort binne.
    Jim moatte der mar in moaie dei fan meitsje.

Dikke tùt ùt Reduzum.

• 25 Januari 2010 - 11:02

Tryn:

Hoi Jelle, fan herte lokwinkse mei dyn jierdei der yn it fiere Hongarije drink mar een bierke of een wyntsje ut mien namme. En wat een rot bericht, natuurlijk zal het er na 8 maanden anders uitzien maar op deze manier is dan toch niet te verwachting. Leuk om op de hoogte te blijven van jullie gebeurtenissen. Ook hier ligt weer sneeuw, het oude was nog niet eens allemaal weg of er ligt alweer een laagje. De groetjes aan de rest vd familie. Grutte

• 25 Januari 2010 - 14:13

Syds:

Ha goeie allegearre en yn it bysûnder Jelle.
    Fan herte lokwinske mei dyn jierdei. Ik hoopje dat it dochs noch in moaie dei wurde sil, ek al hast krekt sa'n min bericht krigen. De groeten fan Syds.

• 25 Januari 2010 - 16:23

Petra:

Ha Jelle, fan herte lokwinske mei dyn jierdei! :-)
    Alles goed der yn Hongarije?

Groetnis fan Petra

• 25 Januari 2010 - 17:41

Janke Tvs:

Hoi famylje.
    Jelle jonge, fan herte lokwinske mei dyn jierdei. Wol spesjaal om dyn jierdei dêr sa fier fuort te fieren. Mar it gebak wie goed en goedkeap ha'k begrepen, dat genietsje der mar lekker fan.
    Groetnis fan ús fjouweren.

• 25 Januari 2010 - 18:56

Wierd En Tsjikke:

Hallo luitjes hebben jullie reisverslag weer even gelezen. Leuk om jullie zo te volgen. Hier gaat alles goed wel wat koud en een beetje sneeuw. Jelle van harte met je verjaardag. Groetjes Wierd en Tsjikke

• 25 Januari 2010 - 19:12

Eelke En Su:

Hoi Famylje,

Jelle, lokwinske mei dyn jierdei. tank foar de e-mails.
    Dikke tùten ùt in wyt Wurdum!