In wite wûnderwrâld - Reisverslag uit Kisléta, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu In wite wûnderwrâld - Reisverslag uit Kisléta, Hongarije van Familie Meer - WaarBenJij.nu

In wite wûnderwrâld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Februari 2010 | Hongarije, Kisléta

Hjoed dan dochs ferhuze. We wienen al betiid fan bêd en hienen ek al in protte ynpakt mar dochs foel it noch wer ôf. It wie al nei alven doe't we einlings yn auto sieten. We moasten it wetter noch ôfslute en it duorre even foar't alle leidingen leech wienen. De buorman hat noch even ôfskied nommen. In aardige man, allinne spitich dat we in hiele protte net ferstean koenen. Mar "goeie reis" ferstienen we wol.
It wie in reis troch in wite wûnderwrâld. In mearke gelyk.
It earste ein hat de karre raar slingere mar op de grutte dyk en it lêste ein gong it best. Underweis hawwe we in protte famylje fan bambi sjoen. We sjogge faak buordsjes stean mei: pas op overstekende herten, mar we sjogge se noait. No't it kâld is dus wol. De bern fûnen it prachtich!
Underweis wat iten en om trije oere wienen we dan yn Kisléta. We sitte no yn in hûs neist ús 'eigen' wenning. Hjir kinne we sliepe sa lang we dêr oan it skjinmeitsjen binne. It is in hiele ferhuzerij sa mar we sitte earst waarm. Moarn sille we de offisjele dingen regelje. Ynskriuwe en in besite bringe oan in skoalle. We binne benijd!
De bern en benammen Ymkje hawwe hjoed hiel goed holpen.

• 03 Februari 2010 - 19:01

Tryn:

Hoi familie, no dat liket der op. Gelokkich se binne feilig teplak. Vandaag alles eens afgevraagd of het nu zou lukken met de verhuizing, en gelukkig het is geod gegaan. Hier ligt minder sneeuw maar het is ook nog steeds glad. De sneeuw is nu wel bijna helemaal verdwenen maar op sommige plekken op straat en voetpad liggen nog hele platen ijs. Succes met de schoonmaak en met jullie " werk" in het tehuis. Oant sjen Grutte

• 03 Februari 2010 - 19:09

Anna Karin:

Wat fijn dat jim goed oer binne! En moai dat de bern sa holpen ha. Mar in protte sukses mei it ferfolch!

• 03 Februari 2010 - 19:33

Elly:

Hoi,
    Mooi dat jullie op plaats van bestemming zijn.Morgen een bezoek aan school ben benieuwd hoe de kinderen dat zullen gaan vinden.Ook voor Feye het begin van zijn school carriere.
    Succes met alles.

groetjes

• 03 Februari 2010 - 19:43

'lytse' Tryn:

Wat klinkt dat allemaal prachtig, die witte wereld! En zo te lezen hebben jullie tot nu toe de weken goed gevuld! Vooral van alle verhalen over lekkere gebakjes word ik een beetje jaloers ;-)
    Jammer dat jullie het feestje in Boksum zullen missen dit weekend, maar we zullen zorgen dat Grutte Trien goed verwend wordt! Heel veel plezier in Kisléta, en voor nu succes met de grote schoonmaak!
    Groetjes vanuit Amsterdam, lytse Tryn

• 03 Februari 2010 - 21:02

De Vandermeertjes:

hey hallo lieverds,

mooi dat jullie veilig zijn aangekomen!!
    op toch het plekje waar het om te doen is.
    we zijn benieuwd hoe jullie het morgen hebben.
    hier gaat alles rustig zijn gangetje.
    ene wat hebben jullie het daaro ergggggggg fris,brrrr.
    succes met de poets.